Backlinks, geweldige inhoud en een geweldige gebruikerservaring zorgen ervoor dat je in de zoekresultaten verschijnt. Met zoekwoordonderzoek en seo strategie bepaal je waarvoor. Je moet deze kracht in je voordeel gebruiken.
Dus, begin er maar mee. Neem de tijd om zoekwoordonderzoek te leren en pas het toe op uw blogartikelen. Het is het waard. Geloof me.
Maar pas op!
Het helpt ook niet om te overdrijven met de zoekwoorden: Het is nog steeds zinvol om je te concentreren op een hoofd of focus zoekwoord bij het optimaliseren van je seo blog artikelen. Je kunt dit op de belangrijkste plaatsen toevoegen, zoals posttitel (H1-titel), meta-titel, metabeschrijving, in de tekst en permalink.
Maar:
Vernietig je tekst of de perfecte kop niet om ergens een trefwoord in te drukken! En neem je belangrijkste trefwoord niet op in elke andere zin, alleen maar om een trefwoorddichtheid van zo en zo veel procent te krijgen.
Wat je in plaats daarvan moet doen:
Ingebouwde relevante trefwoorden. Gebruik synoniemen. Of scheur je belangrijkste trefwoord uit elkaar en gebruik de onderdelen ervan.
Google is nu zeer goed in het matchen van tekst met trefwoorden. Zelfs als ze niet 100 keer voorkomen.